П Р А В И Л А
ПРОЖИВАННЯ У ГОТЕЛІ «ЖОРЖ»
Ці Правила проживання у готелі «Жорж» (надалі – Правила) розроблені на підставі «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», затверджених наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19 (з наступними змінами та доповненнями) та є публічним Договором згідно з положеннями Цивільного кодексу України.
Правила регламентують процедуру та порядок надання Гостям (Замовникам) готельних послуг у готельному комплексі «Жорж» (надалі – Готель) та розповсюджуються на всіх фізичних та юридичних осіб, що здійснюють бронювання та користуються готельним послугами, які надає Готель, якщо інші умови не визначені в Договорі між Готелем та Гостем/Замовником.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Терміни та поняття, що використовуються у цих Правилах, вживаються у наступному значенні:
Готель – готель «ЖОРЖ», що розташований за адресою: 79005, м.Львів, пл. Міцкевича,1, та належить на праві власності Товариству з обмеженою відповідальністю «Готельний комплекс “ЖОРЖ”».
Гість – фізична особа, яка придбає, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити готельні послуги у Готелі.
Група Гостей – сукупність Гостей, що складається з 10 або більше осіб, які прибувають до Готелю та вибувають з Готелю одночасно (тобто протягом однієї Розрахункової доби).
Замовник – фізична або юридична особа, яка укладає відповідний договір на надання готельних послуг на користь Гостя від імені Гостя або від свого імені та здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором).
Відвідувачі – це особи, які не проживають в Готелі, але які мають право на запрошення Гостя перебувати в номері Гостя з 08.00 до 22.00 години.
Служба прийому і розміщення Готелю (Рецепція) – це служба портьє, яка розташована на 1-му поверсі будівлі Готелю і займається прийомом, реєстрацією і поселенням Гостей.
Готельна послуга – дії (операції) Готелю з розміщення Гостя шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в Готелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням та тимчасовим проживанням. Готельна послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються Гостю при розміщенні та проживанні в Готелі.
Основні послуги – обсяг послуг Готелю (проживання та сніданок), що включається в ціну номера (місця) і надається Гостю згідно з відповідним замовленням або договором.
Додаткові послуги – послуги, що пов'язані з тимчасовим розміщенням та проживанням, але які не входять у вартість номера (не належать до основних послуг Готелю), та які замовляються та сплачуються Гостем додатково згідно з чинними у Готелі тарифами; зокрема послуги з ресторанного обслуговування, послуги бару, трансфери, прасування та прання, послуги з конференц-обслуговування та інші подібні до них послуги, що можуть надаватися Готелем.
Реєстраційна карта Гостя – документ встановленого зразка, в який вносяться особисті дані Гостя, що проживає у Готелі (прізвище та ім'я, місце проживання та інші необхідні відомості) та який підписується Гостем.
Реєстраційна карта Відвідувача – документ встановленого зразка, в який вносяться особисті дані Відвідувача, котрий навідує Гостя у Готелі з 08:00 до 22:00 (прізвище та ім'я, місце проживання та інші необхідні дані), та який підписується Відвідувачем й Гостем.
Номер – окреме мебльоване приміщення, що складається з однієї або декількох кімнат, обладнаних для тимчасового проживання Гостя/Гостей.
Місце (ліжко-місце) – частина площі номера з ліжком, постільною білизною, рушниками та іншим інвентарем відповідно до категорії номера, призначена та придатна для проживання однієї особи.
Бронювання – процес замовлення Гостем або Замовником основних та/або додаткових послуг у Готелі з метою використання таких послуг в обумовлені у заявці терміни конкретним Гостем (індивідуальне бронювання) або групою Гостей (групове бронювання).
Підтвердження заброньованих послуг – письмова згода Готелю щодо виконання замовленого переліку основних і додаткових послуг згідно з заявкою на бронювання.
Відмова в бронюванні послуг – відмова Готелю в бронюванні основних і додаткових послуг Готелю.
Анулювання – відмова Гостя або Замовника від заброньованих послуг. Анулювання поділяється на три види: своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття. У разі пізнього анулювання або неприбуття Готель стягує штраф із Замовника або Гостя згідно з умовами, викладеними в договорі та цих Правилах.
Своєчасне анулювання – відмова Замовника або Гостя від використання заброньованих послуг не пізніше ніж до 14-ї години доби, що передує даті запланованого заїзду, або в обумовлені договором із Замовником терміни.
Пізнє анулювання – анулювання Гостем або Замовником у термін пізніше, ніж до 14-ї години доби, що передує даті запланованого заїзду, або в обумовлені договором з замовником терміни.
Неприбуття – фактичне неприбуття Гостя, групи Гостей до Готелю у день заїзду або ануляція заброньованих послуг пізніше, ніж до 14-ї години доби, що передує вказаній даті поселення. У разі пізнього анулювання або неприбуття Готель стягує штраф з Гостя або Замовника.
Дата заїзду – дата прибуття Гостя до Готелю.
Дата виїзду – дата виїзду Гостя з Готелю.
Година заїзду – 14 год. 00 хв. – година за місцевим часом, після настання котрої здійснюється поселення Гостя до Готелю.
Розрахункова година – 12 год. 00 хв. дня за місцевим часом, при настанні котрої Гість повинен звільнити номер у День виїзду.
Розрахункова доба (22 години) – період часу з 14.00 год. поточного дня до 12.00 год. наступного дня за місцевим часом.
Ранній заїзд – заїзд Гостя до Готелю до стандартної години заїзду, за що стягується додаткова плата. Раннім заїздом вважається час з 00 год. 00 хв. по 14 год. 00 хв.
Пізній виїзд – виїзд Гостя з Готелю після розрахункової години в день виїзду, за що стягується додаткова плата. Пізнім виїздом вважається час після 12.00.
1.2. Готель призначений для тимчасового проживання та обслуговування громадян, незалежно від місця їхнього постійного проживання та реєстрації.
1.3. Режим роботи Готелю – цілодобово.
1.4. Правила складаються безпосередньо з цього тексту.
1.5. Оригінальний примірник цих Правил зберігається у Дирекції Готелю.
1.6. Копії Правил розміщені у кожному номері, у куточку споживача на стійці реєстрації Гостей (рецепції).
2. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ/УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ
2.1. Час реєстрації та поселення у Готелі починається з 14.00 год поточної доби за місцевим часом.
2.2. Часом виїзду Гостей та розрахунковим часом є 12.00 год поточної доби за місцевим часом.
2.3. При ранньому заїзді в період з 00.00 год до 06.00 год стягується плата в розмірі 100% ціни номера/місця за 1 розрахункову добу згідно із затвердженим тарифом, що діє на момент надання послуги, якщо інше не було обумовлено в договорі на надання готельних послуг та підтверджене Готелем.
2.4. При гарантованому ранньому заїзді в період з 06.00 год до 14.00 год з Гостя стягується плата в розмірі 50% від ціни номера/місця за 1 розрахункову добу.
2.5. При ранньому заїзді Гостя з 09.00 год до 14.00 год та за умови наявності в Готелі вільних номерів, Гість може розміститися в номері без додаткової оплати.
2.6. При проживанні у Готелі менше однієї доби оплата береться за повну добу незалежно від фактичного розрахункового часу.
2.7. Виїзд після 12.00 год є додатковою послугою та надається за наявності вільних номерів.
2.8. При виїзді після розрахункової години в період до 24.00 год оплата складає 50% ціни номера/місця за 1 розрахункову добу, після 24.00 год – 100% ціни номера/місця за 1 розрахункову добу згідно із затвердженим тарифом, що діє на момент надання послуги, якщо інше не було обумовлено в договорі на надання готельних послуг та підтверджене Готелем.
2.9. При розміщенні у Готелі дітей віком до 6-ти років з батьками в одному номері без надання додаткового місця додаткова плата не стягується.
2.10. У разі виникнення у Гостя необхідності розмістити особу старше 6-ти років на додатковому місці та наявності такої можливості у Готелю, останній може погодити надання такої послуги із оплатою відповідно до прейскуранту.
3. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ У ГОТЕЛІ
3.1. Готель здійснює бронювання номерів (місць) шляхом укладання договору з Гостем/Замовником, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою засобів електронної пошти або іншим чином, що дозволяє достовірно встановити належність заявки Гостю або Замовнику.
3.2. Гість та/або Замовник шляхом подання Заявки на бронювання підтверджують, що вони ознайомлені з цими Правилами та погоджуються з умовами, визначеними в них.
3.3. У разі бронювання готельних послуг Гість (Замовник) заповнює Заявку на індивідуальне (групове) бронювання в електронному вигляді.
Заявка обов'язково повинна містити такі дані:
• ім'я та прізвище Гостя (Гостей) (найменування Замовника та список Гостей – для групової заявки);
• дата заїзду та виїзду;
• тип та кількість номерів (місць);
• наявність дітей, вік дітей;
• країна громадянства Гостя (Гостей);
• контактний телефон, контактна особа;
• гарантія та вид оплати;
• особливі умови розміщення;
• будь-яка інша необхідна інформація (в т.ч. список VIP-Гостей за необхідності, де зазначаються прізвища VIP-Гостей та особливі умови проживання і обслуговування).
3.4. Після отримання заявки на бронювання та у разі згоди Готелю щодо виконання замовленого згідно із заявкою переліку основних та додаткових послуг, Готель надсилає за допомогою засобів електронної пошти або іншим чином підтвердження заброньованих послуг встановленої форми.
3.5. У разі неможливості надання тих основних та/або додаткових послуг, перелік яких вказаний в заявці на бронювання, Готель пропонує альтернативні послуги відповідно до переліку послуг Готелю та згідно із чинними у Готелі тарифами.
3.6. Готель має право відмовити у здійсненні бронювання у разі:
- відсутності вільних номерів;
- наявності заборгованості перед Готелем за раніше надані послуги;
- у випадках, що передбачені цими Правилами та законодавством України;
- в інших випадках, якщо на це є вагомі причини.
3.7. У разі запізнення або неприбуття Гостя за умови оплаченого (гарантованого) бронювання, з нього стягується повна плата за весь період проживання.
3.8. При неприбутті Гостя до 18:00 год в очікуваний день заїзду замовлення анулюється, якщо бронювання номера (місця) не було підтверджено. У цьому випадку поселення в Готелі здійснюється в порядку загальної черги за наявності вільних номерів. Адміністрація Готелю залишає за собою право стягнути плату за фактичний простій номера, але не більш як за одну розрахункову добу.
4. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОСЛУГИ. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ. ПОРЯДРК ВІДВІДУВАННЯ ГОСТЕЙ. ОПЛАТА ПОСЛУГ ГОТЕЛЮ.
4.1. Готель має право укладати договори на бронювання вільних номерів/місць та про надання готельних послуг з юридичними та фізичними особами. Готель має право здійснювати надання готельних послуг як за рахунок власного персоналу, так і шляхом залучення третіх осіб, які уповноважені надавати готельні та суміжні з ними послуги.
4.1.1. Готель має право застосовувати вільні ціни і тарифи та систему знижок на всі послуги, що надаються, за винятком тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін та тарифів.
4.1.2. Ціна номера (місця), вартість додаткових послуг, у т.ч. бронювання, встановлюються Готелем самостійно, форма оплати визначається договором між Гостем/Замовником та Готелем.
Готель може застосовувати добову або погодинну оплату готельних послуг.
Готель визначає перелік основних послуг, які входять у ціну номера (місця в номері).
4.2. Номер (місце) в Готелі надається Гостю при пред'явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи Гостя, та ін.).
Поселення осіб віком до 16 років можливе виключно при одночасному поселенні повноважної супроводжуючої особи.
При оформленні проживання в Готелі Гість ставить свій підпис на реєстраційній карті (анкеті) Гостя.
Гість може не заповнювати реєстраційну карту (анкету). У такому разі він надає згоду Готелю на копіювання документа, який встановлює особу Гостя.
Відповіддю Гостя про прийняття пропозиції Готелю укласти договір (акцепт), а також факт ознайомлення із цими Правилами (в тому числі за допомогою всесвітньої мережі Інтернет) є оплата послуг Готелю чи/або поселення в Готелі.
Гість зобов'язаний зберігати ключ від номера до моменту виїзду з Готелю.
4.3. Гість зобов'язаний перевірити відповідність його особистих даних, що внесені у заповнену (роздруковану) реєстраційну карту (анкету) Гостя.
Поселившись в Готель, Гість надає Готелю згоду на збір, обробку та використання його персональних даних з метою забезпечення реалізації господарсько-правових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та статистики тощо відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
4.4. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
- у Гостя відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
- відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;
- у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, наявні ознаки алкогольного/наркотичного сп'яніння, неадекватна, агресивна поведінка;
- Гість відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в Готелі (режим паління, паркування і т.д.);
- Гість внесений у список небажаних відвідувачів (стоп-лист);
- в інших випадках, передбаченим законодавством України.
У спірних випадках питання вирішує адміністрація.
У Готелі ведеться облік небажаних відвідувачів (стоп-лист). У нього включаються:
- особи, що раніше проживали у Готелі і виселені з нього примусово у зв'язку із порушенням Правил проживання та (або) вчиненням інших протиправних дій;
- особи, внесені в список власниками Готелю чи адміністратором.
4.5. Розміщення Гостей після їхнього прибуття проводиться на строк, вказаний у заявках, але не більш як на 180 днів, а для іноземних громадян – в межах строку дії візи чи міграційної карти.
4.6. Загальна кількість Гостей, що проживають у номері, повинна відповідати кількості місць у номері.
4.7. Адміністратор має право заборонити відвідувачам прохід у Готель у випадках:
4.7.1. у відвідувача відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
4.7.2. у відвідувача неохайний, брудний зовнішній вигляд, наявні ознаки алкогольного/наркотичного сп'яніння, неадекватна, агресивна поведінка;
4.7.3. відвідувач та Гість відмовляються заповнити реєстраційну карту відвідувача або надати документи, які засвідчують особу, для копіювання.
Після 22:00 год громадяни (відвідувачі), запрошені в номери до Гостей, повинні зареєструватися в службі прийому та обслуговування. У разі, коли відвідувач залишається в номері після 22.00 год, адміністрація Готелю залишає за собою право оформити рахунок відвідувачу на оплату додаткового місця. За дії відвідувача відповідає особа, яка проживає в номері Готелю. При потребі адміністратор Готелю має право перевірити документи, що посвідчують особу відвідувача.
4.8. З метою забезпечення дотримання цих Правил, а також для безпеки Гостей, співробітники охорони Готелю при виявленні сторонніх осіб мають право перевірити у них наявність картки Гостя та документа, що засвідчує особу. Забороняється вилучення у Гостей паспортів або документів, які їх замінюють, під заставу.
4.9. При наявності вільних місць, за бажання Гостя, одній особі може надаватись номер на два і більше місць з повною оплатою вартості номера.
4.10. З Гостя у момент оформлення проживання у Готелі стягується повна вартість основних готельних послуг за одну добу (весь період проживання).
4.11. Оплата за готельні послуги на стійці Готелю здійснюється відповідно до чинних на момент поселення Гостя тарифів, що затверджені адміністрацією Готелю шляхом розрахунку готівковими коштами або кредитною карткою. У разі передоплати вартості проживання Гість зобов'язаний надати адміністратору докази такої передоплати.
4.12. Додаткове ліжко надається виключно за погодженням з адміністрацією Готелю відповідно до прейскуранту цін у Готелі.
4.13. Готель надає Гостю без додаткової оплати такі види послуг:
- сніданок («шведський стіл»);
- виклик швидкої допомоги;
- доставка в номер кореспонденції;
- побудка у визначений час;
- виклик таксі;
- доступ до Інтернету на території Готелю через Wi-Fi зв'язок;
- заміна рушників та постільної білизни;
- довідкова інформація по місту;
- наявність в номері відповідних засобів гігієни;
- піднесення багажу до номера;
- щоденне прибирання в номері;
- тимчасове зберігання багажу в камері зберігання.
4.14. Готель надає Гостям за їхнім бажанням такі додаткові послуги:
- послуги харчування (ресторан та бар);
- послуги міні-бару (в номері);
- додаткове ресторанне обслуговування номера (room service);
- послуги телефонного зв'язку (крім дзвінків всередині Готелю);
- організація конференцій, семінарів, тренінгів (за попереднім замовленням);
- послуги бізнес-центру (копіювання, роздрук документів, приймання і відправка факсу тощо);
- послуги пральні;
- прасування одягу;
- замовлення авіа- та залізничних квитків;
- замовлення квитків на культурно-мистецькі та спортивні заходи;
- надання спеціально відведених місць для паркування чи стоянки транспортних засобів;
- інші послуги згідно із затвердженим переліком додаткових послуг та їхньої вартості, що затверджені адміністрацією Готелю;
- проведення фотосесій.
4.15. Якщо при вибутті Гостя із Готелю буде виявлено, що Гість не оплатив додаткові послуги, надані Готелем, Гість на підставі документів, що підтверджують надання таких послуг, зобов'язаний розрахуватись за них готівкою або платіжною карткою згідно з чинними у Готелі тарифами.
4.16. За послуги бару та ресторану Гість може розрахуватися готівкою або кредитною карткою з офіціантом ресторану (барменом). За інші додаткові послуги (пральня, прасування та інші) Гість може розрахуватися готівкою або кредитною карткою, звернувшись до адміністратора на стійці реєстрації Гостей. Гість також може розрахуватись за вказані послуги шляхом розпорядження віднести вартість отриманих додаткових послуг на особовий рахунок його номера, поставивши свій підпис на бланку замовлення. При зарахуванні вартості отриманих додаткових послуг на особовий рахунок номера Гостя оплата здійснюється Гостем на стійці реєстрації при виїзді або за першої зручної нагоди.
4.17. Оплата за послуги зв'язку (у тому числі міські, міжміські, міжнародні телефонні переговори та послуги служб телефонного сервісу, за винятком дзвінків всередині Готелю) повинна бути зроблена щодня до 12 години дня, наступного за днем, в якому фактично були зроблені дзвінки. При відсутності оплати телефонний зв'язок блокується. Підписавши анкету Гостя, Гість підтверджує те, що його попереджено про вартість телефонних розмов, встановлену в Готелі і розміщену в номері.
4.18. Погоджуючись з цими Правилами та на підставі документів, що підтверджують надання Готелем додаткових послуг згідно з чинними у Готелі тарифами, Гість уповноважує Готель та надає право уповноваженим службам Готелю на відшкодування зі свого карткового рахунку вартості наданих додаткових послуг шляхом самостійного переведення з рахунку Гостя на рахунок Готелю коштів у розмірі вартості послуг, які не були оплачені Гостем при виселенні з Готелю. Таке списання коштів можливе лише з відома Гостя та за умови надання ним даних своєї кредитної картки.
5. ПОРЯДОК ВИБУТТЯ ГОСТЯ
5.1. При вибутті з Готелю Гість зобов'язаний пройти процедуру виселення, для чого йому необхідно звернутися до служби розміщення. Адміністратор проводить повний розрахунок за проживання та отримані додаткові послуги, про які у нього буде інформація на момент вибуття Гостя. При виїзді з Готелю Гість повинен здати ключ від номера. За втрату ключа Гість несе майнову відповідальність, передбачену цими Правилами.
5.2. При вибутті із Готелю Гостя адміністратор повинен зателефонувати покоївці, що обслуговувала номер Гостя, з метою перевірки номера на предмет наявності пошкодженого (втраченого) майна. У разі виявлення втрати (пошкодження) майна Готелю, Гість повинен при виселенні відшкодувати завдану ним шкоду.
6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ГОСТЕЙ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ У ГОТЕЛІ, ТА ВІДВІДУВАЧІВ
6.1. Гість/Відвідувач зобов'язаний:
6.1.1. Дотримуватися вказаних Правил, а також інших законних вимог адміністрації Готелю.
6.1.2. Дотримуватись вимог, що ставляться до Гостя/Відвідувача Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг” (затверджених наказом Держтурадміністрації України від 16.03.2004 р. №19) та іншими нормативними актами.
6.1.3. Дотримуватись чистоти та дбайливо ставитися до обладнання, меблів, речей та іншого майна, що знаходиться в номерах та місцях загального користування.
6.1.4. При виході з номера закривати вікна, водопровідні крани, вимикати світло, телевізор та інші електроприлади.
6.1.5. Своєчасно розраховуватись за отримані основні та додаткові послуги Готелю згідно з чинними у Готелі тарифами.
6.1.6. У разі втрати та пошкодження майна Готелю – нести відповідальність відповідно до чинного законодавства та п.п. 9.1-9.4 цих Правил.
6.1.7. У разі виявлення втрати або пошкодження майна Готелю, що знаходиться у номері, невідкладно повідомити про це службу прийому та обслуговування Готелю.
6.1.8. Дотримуватись тиші та порядку в номері, не порушувати громадський спокій у Готелі, не турбувати інших Гостей Готелю, уникати голосних розмов, особливо в період з 22.00 до 7.00.
6.1.9. Своєчасно звільнити номер після завершення оплаченого періоду перебування.
6.1.10. Не залишати власне майно без нагляду, вживати заходів для його належної охорони та збереження. За речі, залишені без нагляду, Готель не несе відповідальності.
6.1.11. Не допускати сторонніх осіб у номер без відома адміністрації Готелю та/або у невстановлений для відвідування час.
6.1.12. Перед здійсненням замовлення додаткових послуг Готелю – уточнити інформацію стосовно оплатності замовленої послуги та щодо вартості такої послуги.
6.1.13. Суворо дотримуватись правил пожежної безпеки у Готелі, не допускаючи виникнення пожежі.
6.1.14. При виїзді з Готелю провести повний розрахунок з Готелем на стійці реєстрації, повідомити про свій виїзд чергового адміністратора служби розміщення та повернути йому ключ від номера і візитну картку Гостя.
6.2. Гість має право:
6.2.1. Користуватись усіма доступними послугами Готелю, здійснювати попереднє замовлення послуг, звернувшись заздалегідь впродовж терміну, необхідного Готелю для підготовки до надання послуги, по телефону до адміністратора на стійці реєстрації Гостей.
6.2.2. Звертатись до працівників служби прийому та розміщення з приводу якості надаваних послуг і при потребі своєчасно висувати претензії стосовно якості готельних послуг.
6.2.3. Одержувати повну та достовірну інформацію про вартість готельних послуг, перелік безоплатних та платних послуг.
6.2.4. Розірвати достроково договір про надання готельних послуг у будь-який час. У цьому випадку після відрахування суми, що покриває суму фактично наданих Готелем послуг, та нанесених Гостем матеріальних збитків (якщо такі є) і (чи) штрафів, що передбачені цими Правилами, Гостеві повертається залишок внесеної раніше оплати.
6.2.5. На пересилку забутих у Готелі речей за особистою письмовою вимогою та за власний рахунок.
6.2.6. На інші права, передбачені законодавством України про захист прав споживачів.
6.3. В Готелі заборонено:
6.3.1. Заносити і зберігати в номерах речовини, матеріали і речі, що є небезпечними для життя та здоров'я людей, в т.ч. зброю, вибухонебезпечні, легкозаймисті предмети, піротехнічні вироби, продукти та речовини зі стійким запахом, а також великогабаритні предмети. Гості, що мають право на носіння та зберігання зброї, зобов'язані за вимогою адміністрації Готелю пред'явити документи, що посвідчують таке право.
6.3.2. Тримати в номері тварин та птахів, рептилій, комах тощо без попереднього повідомлення про це адміністрації Готелю.
6.3.3. Користуватися електронагрівальними та іншим електричними приладами, що не входять до комплектації номера.
6.3.4. Залишати в номерах Готелю сторонніх осіб на період своєї відсутності та розміщувати їх в номері без попередження адміністрації Готелю.
6.3.5. Перебування осіб з виявленими інфекційними хворобами чи з підозрою на такі, що може призвести до зараження інших Гостей та персоналу Готелю.
6.3.6. Передавати іншим особам ключ від свого номера.
6.3.7. Палити в номерах (в т.ч. на балконі номера), ресторані та інших приміщеннях готелю, крім спеціально відведених місць для паління.
6.3.8. Переставляти і виносити меблі з номера Готелю.
6.3.9. Порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території Готелю у стані алкогольного сп'яніння чи під дією наркотичних (токсичних) речовин.
6.3.10. Проявляти агресію або вчиняти дії, які загрожують безпеці здоров'я або майна інших осіб; порушувати громадський спокій та тишу в Готелі після 22.00.
6.3.11. Самостійно усувати неполадки, що виникли під час користування електромережею, електрообладнанням, водопроводом, каналізацією, сантехнікою та іншим майном Готелю.
6.3.12. Заподіювати шкоду майну Готелю.
6.3.13. Самостійно готувати їжу у номері з використанням додаткового обладнання, що не входить до комплектації номера.
6.4. У випадку виявлення порушень, передбачених п.6.3 цих Правил, Готель має право припинити надання готельних послуг та розірвати договір (здійснити виселення) в односторонньому порядку. Крім цього, за порушення положень п.6.3 Готель залишає за собою право застосувати до Гостя штрафні санкції, що передбачені цими Правилами.
6.5. Здійснювати фото-, відеозйомку без попереднього погодження із Дирекцією Готелю.
6.6. Здійснювати фото-, відеозйомку в жанрі «ню».
7. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ГОТЕЛЮ
7.1. Готель зобов'язаний:
7.1.1. Забезпечити цілодобове оформлення Гостей, які прибувають та вибувають із Готелю.
7.1.2. Забезпечити рівень обслуговування Гостей, який відповідає вимогам категорії
7.1.3. Своєчасно реагувати на прохання Гостей щодо усунення аварій і поломок в номерах Готелю у найкоротші строки. У разі неможливості усунення аварій чи поломки в номері в короткі строки, адміністрація пропонує Гостю інший номер, але не нижче відповідної категорії.
7.1.4. Довести до відома Гостя інформацію про Готель у доступній наочній формі шляхом розміщення у холі Готелю наступної інформації:
- правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг;
- переліку нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати готельні послуги;
- інформації про типи та вартість номерів (місць в номері);
- переліку основних послуг, що входять у ціну номера (місця в номері);
- переліку і ціни додаткових послуг, що надаються за окрему плату;
- відомостей про форму та порядок оплати послуг;
- переліку категорій осіб, що мають право на отримання пільг, а також переліку пільг, що надаються при наданні послуг у відповідності до законодавства;
- відомостей про роботу закладів (підприємств) громадського харчування, торгівлі, зв'язку, побутового обслуговування та інших, що розташовані в Готелі;
- відомостей про органи, що здійснюють захист прав споживачів.
7.1.5. Забезпечити наявність у кожному номері примірника цих Правил, правил протипожежної безпеки та інструкції щодо дій в екстремальних умовах, перелік додаткових послуг та прейскурант цін на них, відомості про роботу закладів (підприємств) громадського харчування, торгівлі, зв'язку, побутового обслуговування та інших, що розміщені у Готелі, внутрішній телефонний довідник.
7.1.6. Забезпечити заміну постільної білизни, рушників та туалетних речей у такому порядку: у номерах категорії «Люкс» – кожен день, в інших номерах – за необхідності, але не менше ніж 1 раз на 3 дні.
7.1.7. Забезпечувати комплектність і справність обладнання в номерах, а також належну якість підготовки номера/місця до заселення.
7.1.8. Вживати заходів до повернення забутих чи загублених речей Гостем у порядку, визначеному цими Правилами та чинним законодавством України.
7.1.9. Видавати на вимогу Гостя книгу відгуків та пропозицій, що розміщується в холі на стійці реєстрації та у ресторані Готелю.
7.2. Готель має право:
7.2.1. Перевіряти у Гостей наявність візитної картки Гостя (з метою забезпечення встановлених правил проживання та безпеки Гостей).
7.2.2. Заходити в номер Гостя для проведення прибирання, заміни білизни, перевірки роботи приладів та обладнання номера чи усунення несправностей їхнього функціонування, а також у разі порушення Гостем вимог цих Правил.
7.2.3. У разі закінчення терміну проживання Гостя в Готелі і його відсутності на місці більш як однієї години після встановленого часу виселення – самостійно звільнити номер від речей Гостя, попередньо створивши комісію та склавши опис речей Гостя.
7.2.4. Провести заміну наданого Гостю номера чи місця в Готелі і вимагати негайного його звільнення у разі виявлення необхідності здійснення в займаних Гостем приміщеннях невідкладних ремонтних, санітарно-епідеміологічних чи інших заходів, спрямованих на усунення причин, що створюють небезпеку чи перешкоджають нормальному (якісному і безпечному) використанню цих приміщень.
7.2.5. У випадку порушення Гостем цих Правил та інших норм законодавства – відмовити в поселенні, розірвати достроково договір про надання готельних послуг та виселити Гостя з Готелю, застосувавши до нього відповідні заходи впливу, в т.ч. стягнення штрафу, пені та відшкодування завданих Гостем збитків.
7.2.6. У випадку вчинення опору, вияву агресії до персоналу Готелю та ігнорування вимог працівників Готелю щодо додержання цих Правил – скласти відповідний акт з цього приводу та запросити працівників правоохоронних органів для з'ясування обставин.
7.3. Готель залишає за собою право відмовити Гостеві у наданні замовлених послуг, у т.ч. додаткових, при грубому порушенні Гостем чи його відвідувачами цих Правил, а також створенні незручностей для інших Гостей Готелю і осіб, що знаходяться на його території.
7.4. Готель має право відмовити у наданні послуг особам, занесеним у список небажаних Гостей Комплексу з вищевказаних причин.
7.5. Територія Готелю, усі входи до неї, внутрішні сходи та коридори контролюються відеокамерами. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки Гостей, їхнього майна, майна Готелю. Підписавши реєстраційну карту/оплативши послуги Готелю, Гість бере до уваги і не заперечує факту використання у приміщеннях Готелю (за винятком санітарних вузлів (кабін) та номерів Готелю) систем відеоспостереження.
7.6. Допуск осіб, пов'язаних із створенням програм/шоу про діяльність Готелю (його структурних підрозділів), здійснюється виключно за попереднім погодженням із Дирекцією Готелю.
7.7. Готель залишає за собою право не допустити в приміщення Готелю (його структурні підрозділи) ведучих, знімальні групи (операторів, їхніх помічників) та інших осіб, задіяних в зйомках різноманітних програм/шоу про діяльність Готелю.
8. ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ ГОСТЕЙ З ДОМАШНІМИ ТВАРИНАМИ
8.1. Готельний комплекс проводить лояльну політику стосовно домашніх тварин Гостей. В Готелі допускається проживання разом з Гостем виключно собак та кішок
малих та середніх порід (зріст у холці до 80 см, вага – до 12 кг). Тварини понад 12 кг та собаки бійцівських порід не допускаються до проживання у Готелі.
8.2. За проживання з домашніми тваринами з Гостя стягується додаткова плата згідно з чинним на день проживання Прейскурантом цін.
8.3. Розміщення Гостей з тваринами допускається тільки при попередньому бронюванні. Готель залишає за собою право визначати, чи є припустимим проживання даної домашньої тварини у номері Готелю у кожному конкретному випадку.
8.4. Усі домашні тварини, які проживають у Готелі, повинні бути зареєстровані при поселені адміністратором Готелю. У разі виявлення в номері незареєстрованих адміністратором Готелю тварин до рахунку Гостя буде нарахована сума в 1500 грн. Розміщення Гостей з іншими тваринами погоджується з Дирекцією Готелю додатково.
8.5. В одному номері дозволяється проживання не більше однієї тварини. Розміщення Гостем більш як однієї домашньої тварини в номері погоджується з адміністрацією Готелю додатково.
8.6. Гість, що є власником (володільцем) домашньої тварини, зобов'язаний:
- використовувати при проживанні домашніх тварин у Готелі власний спеціальний килимок або власну спеціальну клітку для утримання домашньої тварини;
- тримати тварину на повідці, в наморднику або в клітці та не допускати вільного пересування тварини по території Готелю;
- забезпечити належне утримання тварини (тварина має бути чистою, щепленою від сказу і легкокерованою);
- забезпечити відсутність тварини в номері під час проведення прибирання;
- не допускати порушення тиші і спокою домашньою твариною та звести таке порушення до мінімуму;
- для годування домашніх тварин, а також для туалету використовувати власний спеціальний посуд та ємкості.
8.7. Власнику забороняється:
- залишати домашню тварину на території Готелю (у тому числі, в номері Готелю, у холі) без нагляду;
- перебувати разом з домашніми тваринами в ресторані і барі Готелю та приміщеннях загального користування (душових, туалетних кімнатах). Вичісувати домашніх тварин у номері Готелю та інших приміщеннях;
- годувати домашніх тварин з посуду, що належить Готелю.
8.8. Готель залишає за собою право, у разі агресивної поведінки тварини щодо Гостей або інших осіб, просити власника тварини негайно залишити Готель та розірвати договір з Гостем.
8.9. Власник тварини несе повну матеріальну відповідальність за збитки, завдані майну Готелю твариною, включаючи псування меблів, стін, килимового покриття та інші, завдані твариною Гостю або персоналу Готелю.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОСТЕЙ
9.1. Гість несе матеріальну відповідальність за втрату або пошкодження майна Готелю. У разі втрати чи пошкодження Гостем майна Готелю Гість повинен повністю відшкодувати Готелю завдані збитки у відповідності до положення цих Правил та чинного законодавства України. Розмір завданих збитків (майнової шкоди) визначається виходячи із фактично понесених Готелем втрат на відновлення такого майна з урахуванням цін Прейскуранту Готелю станом на день виявлення шкоди. У разі відшкодування збитку Готель складає відповідний Акт у двох примірниках про такий факт (по одному – для Гостя і Готелю).
9.2. Для підтвердження факту заподіяння шкоди Готелю внаслідок пошкодження (втрати) майна, адміністрація Готелю створює на місці комісію та складає відповідний Акт про спричинення Готелю збитків, нанесених Гостем внаслідок втрати/пошкодження майна (надалі – Акт). Акт підписується зі сторони Готелю членами комісії, що брали участь в огляді номера, та Гостем. У разі відмови Гостя підписати Акт та відшкодувати завдану шкоду, а також у разі його вибуття з Готелю вказаний Акт засвідчується підписами 2-х незалежних свідків та є надалі підставою для стягнення завданих збитків через суд та відповідні компетентні органи.
9.3. Після вибуття з Готелю Гість несе відповідальність за майно, що знаходиться в номері, в якому він проживав, протягом строку, необхідного Готелю для виявлення факту втрати (пошкодження) майна, та до моменту заселення в номер наступного Гостя.
9.4. Гість зобов'язаний відшкодувати Готелю вартість пошкодженого (втраченого) майна, перелік та вартість якого вказані у Акті, шляхом оплати готівкою або платіжною картою протягом 24-х годин з моменту складення такого Акту, а у разі відсутності Гостя при складанні Акту – впродовж 3-х днів з моменту надсилання йому відповідного Акту та рахунку про сплату розміру збитків. За порушення строків відшкодування вартості збитків Готель має право нарахувати пеню у розмірі 1% від вартості збитків за кожен день прострочення та вимагати сплати пені в порядку, передбаченому законодавством України.
9.5. Погоджуючись з цими Правилами, Гість уповноважує Готель та надає право уповноваженим службам Готелю на відшкодування з карткового рахунку Гостя вартості втраченого та/або пошкодженого майна Готелю, що не була відшкодована Гостем при виселенні з Готелю, а також вартості неоплачених Гостем послуг Готелю. Такі дії можуть бути здійснені Готелем за умови наявності Акту, складеного згідно з вимогами пунктів 9.1. – 9.3. цих Правил.
9.6. У разі оформлення проживання Гостя через Замовника, Гість та Замовник несуть солідарну відповідальність за майно Готелю, що було втрачене (пошкоджене) таким Гостем.
9.7. Гість несе повну відповідальність за дії дітей та осіб, щодо яких він є родичем, опікуном, піклувальником чи супроводжуючою особою. При цьому Гість зобов'язаний не залишати без догляду дітей та не допускати їхнього знаходження без дорослих на території Готелю, роз'яснити їм Правила поведінки в Готелі.
9.8. За порушення заборони паління в будівлі Готелю (крім спеціально відведених місць) Гість і його відвідувачі несуть майнову відповідальність у вигляді штрафу. Крім цього, Готель залишає за собою право звернутись у компетентні органи із заявою про притягнення цих осіб до адміністративної відповідальності відповідно до
чинного законодавства України (згідно зі ст.175-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення).
9.9. Гість повинен компенсувати Готелю збиток за паління тютюнових виробів у номері, наданому йому для тимчасового проживання. Розмір штрафу — 1500 грн.
Гість повинен компенсувати Готелю збиток за паління тютюнових виробів в інших приміщеннях будівлі Готелю у розмірі 500 грн.
9.10. Гість може добровільно компенсувати Готелю збиток у розмірі, визначеному п. 9.8. і 9.9. цих Правил, без залучення до адміністративної відповідальності за погодженням з черговим адміністратором.
9.11. За зберігання у номері риби та інших продуктів чи речовин із стійким запахом з Гостя стягується штраф за простій номера у розмірі вартості однієї доби проживання.
9.12. За порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях Гість може бути притягнутий до адміністративної відповідальності згідно з чинним законодавством України (згідно зі ст.182 Кодексу України про адміністративні правопорушення).
9.13. За втрату (пошкодження) ключа та/або брелока від номера Гість зобов'язаний сплатити штраф згідно з Переліком додаткових послуг.
9.14. За шкоду, завдану Готелю відвідувачами Гостя, відповідальність несе Гість.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛЮ
10.1. Готель відповідає за збереження речей, внесених до Готелю Гостем, який проживає у ньому.
10.2. Річ вважається такою, що внесена до Готелю, якщо вона передана працівникам Готелю або знаходиться у відведеному для Гостя приміщенні. У випадку перебування в номері Гостя сторонньої особи адміністрація Готелю не несе відповідальності за речі Гостя.
10.3. Готель відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані Готелю на зберігання. У разі втрати чи пошкодження речей Гість зобов'язаний негайно повідомити про це Готель. Якщо до кінця терміну проживання Гість не пред'явив своїх вимог до Готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.
10.4. За умови невиконання повністю або частково договірних зобов'язань, пов'язаних з наданням готельних послуг, Готель має відшкодувати Гостю завдані цим збитки.
10.5. Відповідно до чинного законодавства України Готель несе відповідальність за шкоду, заподіяну життю, здоров'ю або майну Гостя, що виникла у зв'язку з недоліками при наданні послуг. Порядок і обсяг відшкодування визначається відповідно до чинного законодавства.
10.6. Претензії, скарги на обслуговування Готель приймає, розглядає й усуває тільки під час перебування Гостя у Готелі. Після виїзду Гостя з Готелю претензії не приймаються і не розглядаються.
Скарги і заяви Гостей повинні розглядатися адміністрацією Готелю згідно з чинним законодавством України.
10.7. У разі виявлення забутих речей Готель зобов'язаний негайно повідомити про це Гостя – власника речей (за умови, що їх власник відомий). Речі, забуті Гостями в номерах, оформлюються за описом адміністрацією Готелю в спеціальному журналі та зберігаються в камері забутих речей. Забуті речі зберігаються в Готелі протягом шести місяців з моменту виявлення, після чого передаються у відповідні державні органи для реалізації або знищуються, про що складається акт установленої форми.
За письмовою вимогою Гостя можлива пересилка йому забутих речей за рахунок Гостя. Забуті Гостем продукти харчування підлягають утилізації.
10.8. Готель не несе відповідальності за шум, сторонні звуки, дискомфорт від будівельних та/або інших робіт, що відбуваються не на території Готелю.
10.9. Готель звільняється від відповідальності за часткове або повне ненадання готельних послуг, якщо це стало наслідком форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха, у т.ч. удару блискавки, сильних дощів і вітрів, злив, ураганів, снігопадів, граду, смерчів, повеней, землетрусів, різкого (істотного) зниження чи підвищення температури повітря, а також падіння сторонніх тіл, оголошеної чи фактичної війни (військових дій), епідемій, карантину, облог, ембарго, змін законодавства, дій державних органів, збоїв у роботі радіо-/телекомунікаційних мереж (у т.ч. мережі Інтернет), збою у подачі газопостачання, водопостачання та/або електропостачання, у тому числі перепадів напруги електричних мереж, які унеможливлюють подальше часткове або повне надання готельних послуг), які відбулися у будівлі Готелю, в Україні чи інших країнах, якщо це безпосередньо пов'язано з наданням готельних послуг у відповідності до цих Правил. При цьому Готель звільняється від виконання своїх обов'язків на строк дії даних обставин і визначає спільно з Гостем можливі строки перенесення виконання своїх обов'язків з урахуванням закінчення форс-мажорних обставин. У разі неможливості або недоцільності подальшого виконання чи перенесення строку надання готельних послуг, Гість зобов'язаний на момент припинення надання готельних послуг провести з Готелем повний взаєморозрахунок в частині фактично наданих Готелем послуг.
10.10. Адміністрація Готелю вживає усіх можливих заходів, передбачених чинним законодавством, для врегулювання конфліктних ситуацій між Готелем та Гостем.
11. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПРАВИЛ
11.1. Контроль за дотриманням адміністрацією Готелю цих правил здійснюють місцеві державні адміністрації і органи місцевого самоврядування, центральний орган виконавчої влади з питань туризму та інші центральні органи виконавчої влади в межах їх компетенції.
11.2. Контроль за дотриманням персоналом Готелю цих Правил здійснюється адміністрацією Готелю. У разі порушення Правил винні особи несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
11.3. З усіх інших питань, що не врегульовані цими Правилами, відносини між Готелем та Гостем врегульовуються чинним законодавством України.